Totaal aantal pageviews

dinsdag 8 januari 2013

1,2,3 en schoon .... Of toch niet?

Een van de minst leuke aspecten van het hebben van een kat is het schoonmaken van de kattebak. Ik heb er geen hekel aan, het is ook zo gedaan, maar het is het minst leuke. Zeker als een van de dwergen, de neiging heeft om het begraven van zijn uitwerpselen aan de buitenkant van de bak te doen (zinloos dus), en daarmee wil het natuurlijk best wel eens 'lekker' ruiken. Nou probeer ik sinds het begin om op het juiste moment de bak te verschonen, en daarmee bedoel ik het moment als iedereen geweest is en even dus niet meer hoeft. En dat om toch even het idee te hebben dat de bak lekker schoon is.......... En daar zit dus het probleem, dat moment bestaat niet. Want zodra ik klaar ben, hoor ik de eerste dwerg de bak alweer binnen springen, redelijk snel gevolgd door nummer twee. Nee het geluk zit 'm dan in welke boodschap ze achterlaten, nr. 1 of nr.2, en ik heb dan wel vaak geluk hoor, want ze gaan toch wel vaak voor een nummertje 2, zodat het aroma zich door de gehele dwergenflat kan verspreiden. Bedankt vrienden, lang leven de airwick sense spray.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten