Totaal aantal pageviews

maandag 7 januari 2013

Eindeloos genot


Kleren met koordjes, schoenen met veters, belletjes, balletjes en plastic dopjes, niks is veilig in mijn huis. M'n kleren zitten onder de haren, en ik kan geen kast open laten staan, want alles kan overhoop als het moet. En het moet!
Als jij wilt spelen, willen zij dat niet en andersom. Op het moment dat er een goeie film, serie of een ander favoriet tv programma begint, komen ze balletjes, rietjes, muisjes of hengeltjes brengen. En ja, als ze willen dan ga ik met ze spelen. Want ik heb nou eenmaal voor katten gekozen.....
Het gaat natuurlijk ook vaak mis, en dan zit je eigenlijk een beetje voor L..
Zo zit ik vaak op de grond met een hengeltje te zwaaien, en gaat Dopey in de gang liggen......... En zo zit ik dan te wachten tot het meneer een beetje uitkomt om mee te komen spelen. Als ik met een balletje gooi, wordt ik soms aangekeken met een blik van "ga die zelf maar halen". En soms, heel soms ruim ik de speeltjes op. Leg ik alles in een mandje onder de krabpaal, en ja gelukkig ligt het dan even later weer verspreid door het hele huis. Gelukkig ben ik op deze manier nooit klaar. Wat een heerlijkheid is het toch om twee katten te mogen hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten