Totaal aantal pageviews

dinsdag 8 januari 2013

Mysteries of opruimen?


Gisterenochtend vond ik een lege zak vicks snoepjes, hmm waar komt die nou vandaan? Gisteren aan het eind van de middag vond ik een vicks snoepje in de gang, en vanochtend lag er eentje naast m'n bed! Willen ze me iets duidelijk maken, stinkt ik uit m'n straatje en proberen ze me dat op deze manier duidelijk te maken. Of is het de hoogste tijd dat ik m'n rommel kamer (nu met recht een rommelkamer) eens echt ga opruimen. Want ergens in die rotzooi liggen die snoepjes, en wie weet hoeveel snoepjes ik nog tegen ga komen als ik niks doe. Het was altijd een afgesloten kamer, want rommel hoef je niet de hele tijd mee geconfronteerd te worden. Maar de aantrekkingskracht voor deze kamer werd groter en groter. De behoefte om daar binnen te geraken bijna onhoudbaar. En dus op een gegeven moment de deur maar opengelaten. Met name Grumpy vindt het geweldig daar, je kan er rustig ongestoord liggen, of op jacht gaan naar het grote onbekende. Klimmen en klauteren op de zakken met oude kleding( inmiddels kapotte zakken, vanwege de scherpe nageltjes). En als je je hier verstopt weet niemand je te vinden....... Echt waar ik ben op zoek geweest ........
Het zien van die kamer doet me elke keer beseffen dat ik 'm echt moet gaan opruimen, maar scharrelen op de 'vuilnis'belt voor een kleine katteman is natuurlijk ook super leuk. Dus ze mogen nog even hun gang gaan, maar de volgende vakantie, wordt het echt opgeruimd daar. En tot die tijd zal ik hier en daar nog getrakteerd worden op een vicks snoepje of iets dergelijks.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten