Totaal aantal pageviews

donderdag 10 januari 2013

Een binnenkat !


Ons mens zegt steeds dat ik bang ben, en dat ik me verstop, en daarmee toont ze dan weer aan helemaal niets te weten over ons nobele wezens. Ik ben natuurlijk niet bang, ik ben voorzichtig, want wie moet erop letten dat Grumpy niet in zeven sloten tegelijk loopt, inderdaad ik, en dat kan ik natuurlijk het beste van afstand doen, zodat ik het beste overzicht heb. En wat het verstoppen betreft, het kan nooit geen kwaad om alle schuilplaatsen aan een grondige inspectie te onderwerpen. In geval van oorlog of andere calamiteiten is het namelijk van hoogst belang dat je weet waar je het veiligst kan zijn. Maar ja een mens hè, die gaat er dan het hare van 'denken'.
Waarom denkt ze trouwens dat het BINNENKAT heet, om naar buiten te gaan??? Duh!!! Nou niet dus. Ik ben gewoon graag binnen, zodat ik mijn broer en mijn mens het beste kan beschermen. Nee, dan van de week, toen ze me in een dekentje wikkelde en me in d'r pootjes mee nam in de kamer, vlak bij de open deur..... dan hoefde ik niet zo bang te zijn!?! Ja toen was ik bang, ik dacht dat ze me zou gaan verstikken........ Maar gelukkig kon ik ontsnappen. Ik weet wel dat ze me geen kwaad wil doen, maar dat doet ze nou niet echt op de juiste manier. Je kan dat natuurlijk ook niet verwachten van een mens, maar toch. Nee, als de tijd gekomen is, wanneer alles in huis geïnspecteerd is, dan ga ik weleens kijken op dat balkonnetje, maar wel wanneer IK dat wil, en niet andersom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten